ICEBREAKER ANATOMICA LEGGINGS FLY W BLACK 2017

Artikelnummer : 100474-001

Ultralight baselayer bottoms built with a super-soft, stretchy and highly durable merino wool blend, the Anatomica Leggings w/ Fly provide the breathable insulation you need for cool-weather pursuits on the trail or in the backcountry.

ICEBREAKER EKO:/Brands/logo-icebreaker.jpg
Wählen Sie die Grösse
Grösse der Marke
Farbe
Nicht verfügbar
Nur noch ? bevor ? geliefert wird
Versandkosten ab  12,00 €
65,90 €

Bezeichnung

  • Zustand
    • Neu
  • Garantie
    • 1 Jahr
  • Geschlecht
    • Herren
  • Jahr
    • 2017

ICEBREAKER ANATOMICA LEGGINGS FLY W BLACK 2017

Ultralight baselayer bottoms built with a super-soft, stretchy and highly durable merino wool blend, the Anatomica Leggings w/ Fly provide the breathable insulation you need for cool-weather pursuits on the trail or in the backcountry.

With a tried-and-true fit that keeps you extremely comfortable, the Anatomica Leggings feature our corespun fabric, merino wool fibers wrapped around a nylon core, for increased durability and strength while retaining next-to-skin softness.

Flatlock seams eliminate chafing when you’re hiking, skiing or climbing, and the contoured pouch with fly offers additional support and function.

TECHNISCHE DATEN :

- Fabric weight: 150 Ultralight
- Inseam: Large = 77.6cm, 30"
- Fabric: 83% Merino wool, 12% Nylon, 5% LYCRA®
- Product Weight: Medium = 156 g / 5.5 oz
- Fit: Slim
- Layer: Underwear
- Best for: Outdoor & Hiking, Travel & Lifestyle, Snow Sports, Running & Fitness
- Benefits: Comfort, support, Odor Resistant, Lightweight, Breathable
- Features: Improved fit, gusset for comfort and mobility, contoured pouch with functioning fly, flatlock seams prevents chafing, corespun for added durability

DIE MARKE

EKO:/Brands/logo-icebreaker.jpg
ICEBREAKER

Als ich 24 war, kündigte ich meine Forschungsstelle und nahm eine Hypothek auf mein Haus auf. Im Gegensatz zum Rest der Welt war ich überzeugt von den Vorzügen dieses wunderbaren Naturprodukts. Mir war es von Anfang an wichtig, enge Beziehungen zu meinen wichtigsten Partnern aufzubauen: Merino-Schafzüchtern, Herstellern und den Mitarbeitern. Unsere Unternehmensphilosophie bringt es auf den Punkt: "Am wichtigsten sind unsere Beziehungen zur Natur und zu den Menschen." Inzwischen verkaufen über 3000 Läden in 37 Ländern unsere Produkte. Unsere 350 Mitarbeiter setzen täglich alles daran, dass wir der leidenschaftliche Marktführer für Merino-Outdoorkleidung bleiben.